راهنمای خرید تخت بادی تاشو اینتکس
نوشته شده توسط : admin

راهنمای خرید تخت بادی تاشو اینتکس شرکت اینتکس یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولاتی با کیفیت ، به بهترین برند در زمینه محصولات بادی تبدیل شود و بتواند محصولاتی برای تمام سلیقه ها و همچنین تمامی سنین تولید کند . در این بررسی به توضیح درباره تخت بادی تاشو این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا ، معایب و کاربرد های این تخت خواب محبوب را بیان خواهیم نمود . این  تخت بادی شرکت اینتکس دارای کیفیتی بالا و همچنین بدنه ای مستحکم می باشد که در ادامه به توضیح کامل درباره آن خواهیم پرداخت . دلیل محبوبیت این محصول ویژگی ها و کاربرد های کم نظیر آن می باشد که در کمتر محصولی دیده می شود .

 

یکی از کاربرد های این محصول ، تبدیل شدن آن به یک تشک پشتی دار با طول و ارتفاع مناسب می باشد که می توانید از آن برای استفاده های طولانی مدت و یا تماشای تلویزین استفاده کنید و از استراحت خود لذت ببرید . همچنین از دیگر کاربرد های این تخت خواب بادی ، تبدیل شدن به یک کاناپه بادی مناسب برای دو الی سه نفر می باشد که می توانید از این کاربرد برای استفاده های روزمره و استراحت های کوتاه مدت استفاده کنید . تبدیل شدن به یک تشک بادی پشتی دار نیز از دیگر ویژگی های این تخت خواب بادی تاشو به شمار می آید که با چرخاندن تخت ، این عمل ممکن خواهد شد . با تا کردن قسمت پایینی این محصول نیز ، می توانید این تخت را به یک مبل مناسب برای استفاده تبدیل کنید و از آن استفاده کنید . 

به سبب استفاده از مخمل در رویه ی این محصول ، در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید و استراحتی لذت بخش داشته باشید . به سبب مواج بودن رویه ی این تخت خواب ، هوا در زیر نشیمنگاه و تکیه گاه شما رد و بدل خواهد شد و به ضد تعریق بودن تخت کمک بسزایی نموده است . از دیگر ویژگی های این تخت بادی می توان به تحمل وزن مناسب این محصول اشاره نمود که وزنی حدود 200 کیلوگرم می باشد و مناسب برای استفاده تا سه نفر نیز می باشد . البته رعایت کردن نکات ایمنی برای جلوگیری از بروز مشکل برای تخت نیز ضروری می باشد . از ویژگی های جالب این محصول نیز می توان به محل مخصوص برای قرار دادن بطری آب و یا لیوان اشاره نمود که کاربرد های بسیاری نیز دارد . همچنین یکی دیگر از ویژگی های کم نظیر این تخت خواب بادی ارتفاع بسیار زیاد آن می باشد که به شما حس یک تخت خواب چوبی و یا یک کاناپه چوبی را منتقل خواهد کرد . طول و عرض مناسب نیز به شما کمک می کند تا بتوانید از این تخت خواب بادی تاشو به راحتی حتی در فضاهای کوچک استفاده کنید . برای خواندن ادامه مقاله در وب سایت نمایندگی اینتکس در ایران بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد سایت شوید :

:::::..... راهنمای خرید تخت بادی تاشو اینتکس .....:::::





:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی اینتکس , تخت بادی طبی , تخت بادی ارزان , نمایندگی فروش تخت بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: